Aşırı doz penisinden etti

Aşırı doz penisinden etti
Penis büyütücü ilacı fazla alınca penisini kesmek zorunda kaldılar

Güney Kolombiya'da bir adam aşırı dozda cinsel güç arttırıcı kullanınca penisini kaybetti. Kız arkadaşını etkilemek için  ilaç kullanan 66 yaşındaki adam hastaneye kaldırıldı. Birkaç gün üst üste  ereksiyon problemi yaşayan 66 yaşındaki adam soruna tıbbi bir çözüm aradığını söyledi. Bunun için penis büyütücü ilaç kullanan adam kısa süre sonra kangrene benzer belirtiler yaşayınca hastaneye gitti.

İltihaplanma yaşayan adamın tedavisini yapan sağlık çalışanları, hastanın tek çaresinin ampütasyon yani penisin kesilmesi olduğunu açıkladı. Olayın ardından gazetelere açıklama yapan uzmanlar, bu tür cinsel gücü artırıcı ilaçların doktor tavsiyesi olmadan kullanılmaması yönünde uyardı. (MRE)

Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
      Çok Okunanlar
        Sansürsüz Haber, Akis Medya kuruluşudur
        Copyright © 2011 http://www.sansursuzhaber.com/
        E-Posta: info@sansursuzhaber.com