Çıplak düşes tiraj patlattı

Çıplak düşes tiraj patlattı
Middleton’un resimlerinin bulunduğu Chi dergisi, İngiltere Sarayı ile Berlusconi arasında krize yol açtı.
Berlusconi’nin sahibi olduğu yayın grubunun çıkardığı magazin dergisi Chi, Düşes’in çıplak resimlerinin bulunduğu özel sayısının bugün piyasa çıkacağını açıkladı. Derginin çıkmasını engellemek için İngiliz Kraliyet Ailesi’nin, İtalyan “Mondadori” yayınevinin sahibi Berlusconi’ye yaptığı başvuru geri çevrildi.

OLAY FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYIN
 
Silvio’nun intikamı
 
Fransız Closer dergisinden sonra Prens William’ın eşinin çıplak fotoğraflarını yayınlayacak Chi dergisi 1 milyon adet basılırken, bir gemi gezisine çıkan Berlusconi’nin, İngiliz Kraliyeti’ne “Sorry” (Üzgünüm) diye yanıt verdiği açıklandı. Berlusconi’nin İngilizlere yaptığı tek iyilik, Kate’in çırılçıplak fotoğraflarının basılmaması için dergiye direktif vermek oldu, Düşes’in üstsüz fotoğraflar ise basıldı. İtalyan medyası, “Bu yıllarca Silvio ile uğraşan İngiliz medyasından intikam almadır” yorumunu yaptı. İngiliz tabloid gazetelerinin yanısıra, Financial Times da Berlusconi’ye, görevi bırakmadan önce, “Avrupa’nın selameti için Tanrı adına defol git” ve “Silvio palyaçosu istifa etmeli” gibi manşetlerle seslenmişti.
 
Prensin intikam yemini
 
Eşi Kate Middleton’ın çıplak fotoğraflarının çekilmesine çok öfkelenen Prens William’ın “intikam yemini” ettiği ileri sürüldü. Borneo adalarında eşi ile tatil yapan William’a yakın bir kaynak, İngiliz basınına yaptığı açıklamada, “Prens, ‘Onların hapse atılmasını istiyorum’ dedi. Dava açmakta çok istekli ve mahkemeye kanıt sunacağına yemin etti” dedi. Cuma günü, St. James Sarayı da, fotoğrafları yayınlayan Fransız Closer dergisine dava açılacağını doğruladı.
 
İrlandalı patron gazeteyi kapatıyor
 
Düşes’in üstsüz fotoğraflarını sayfalarına taşıyan İrlanda gazetesi The Irish Daily Star da sahibini çileden çıkardı. İngiliz Daily Star, Daily Express ve Channel 5’in de sahibi olan Richmand Desmond, bir bölümü kendisine ait The Irish Daily Star’ın kapanacağını duyurdu. Gazete editörleri, “O bizim düşesimiz değil” diyerek fotoğrafları basarken Desmond’un yayından haberinin olmadığı öğrenildi. (NSK)
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Yandaş medya açık açık hedef gösterdi14 Ocak 2015 Çarşamba 12:45
  • Havuz yazarı konferanstan kovuldu13 Ocak 2015 Salı 13:24
  • Economist: Türk medyası için zor zamanlar09 Ocak 2015 Cuma 11:04
  • “AKP basını bitirdi“09 Ocak 2015 Cuma 10:26
  • "Bu ayıp, bu kan asla temizlenemeyecek"08 Ocak 2015 Perşembe 16:50
  • Atilla Taş'tan olay yaratan 'Yüce Divan' tweeti!06 Ocak 2015 Salı 11:11
  • Hülya Avşar'dan Sözcü'ye dava!25 Aralık 2014 Perşembe 10:49
  • Milliyet'te deprem, hangi isimlerin görevine son verildi?17 Aralık 2014 Çarşamba 11:27
  • Abdülkadir Selvi'nin kafası karıştı15 Aralık 2014 Pazartesi 10:54
  • Zaman kara manşetle çıktı!15 Aralık 2014 Pazartesi 10:38
  • Çok Okunanlar
      Sansürsüz Haber, Akis Medya kuruluşudur
      Copyright © 2011 http://www.sansursuzhaber.com/
      E-Posta: info@sansursuzhaber.com