Daily Telegraph Özür Diledi!

Daily Telegraph Özür Diledi!
İngiliz Daily Telegraph gazetesi, Başbakan Erdoğan'dan özür diledi.

İngiliz Daily Telegraph gazetesi, 14 Eylül 2010 tarihinde yayımlanan ve AK Parti hükümetinin İran'dan 25 milyon dolar bağış aldığına yönelik haberi için Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'dan özür diledi.

ÖZÜR DİLEDİ

Gazetenin internet sitesinde yayımlanan açıklamada şu ifadeler yer aldı:

"14 Eylül tarihine yayımlanan, 'İran Türkiye'nin iktidar partisine 25 milyon dolar bağışladı' başlıklı haberde, Başbakan Tayyip Erdoğan'ın, 'uygun olmayan görüşmelerde bulunduğu ve yaklaşan genel seçimler için Ak Parti'nin seçim kampanyasını ileri taşımak adına İran'dan 25 milyon dolar bağış kabul ettiğine' yönelik yanlış bir beyanda bulunduk. Yanlış yönlendirilmiş olduğumuzu ve iddianın doğru olmadığını kabul ediyoruz. Ne Başbakan Erdoğan, ne de partisi böyle bir görüşmede bulundu ne de İran'dan her hangi bir bağış kabul etti. Başbakan Erdoğan'dan özür dileriz."

Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Çok Okunanlar
    Sansürsüz Haber, Akis Medya kuruluşudur
    Copyright © 2011 http://www.sansursuzhaber.com/
    E-Posta: info@sansursuzhaber.com