Derbinin hakemi böyle değişmiş!

Derbinin hakemi böyle değişmiş!
İşte Özel Yetkili Savcı Mehmet Berk'in iddianamade şüpheliler hakkında ileri sürdüğü iddiaların temelini oluşturan deliller...

Şike soruşturması tüm hızıyla sürüyor. Özel Yetkili Savcı Mehmet Berk'in iddianamade şüpheliler hakkında ileri sürdüğü iddiaların temelini oluşturan deliller basına sunuldu.

16. Ağır Ceza Mahkemesi 70 ek delil klasörünü inceledi ve avukatlara dağıttı. Ek delil klasörlerinde genelde iletişim tespit tutanakları, mahkeme ve savcıların aldığı kararların yazışmaları bulunuyor.
 
Örgütün şike ve teşvik eylemleri, 'Sporda Şiddet Yasası'nın 14-04-2011 tarihinde yürürlüğe girmesinden önce gerçekleşen şike ve teşvik eylemleri' ve '13 Mart 2011 tarihinde ilimizde oynanan Fenerbahçe - Konyaspor müsabakasında şike yapılması' gibi başlıklarla iddia olarak ek delil klasörlerinde yer alıyor.
 
DERBİNİN HAKEMİ BÖYLE DEĞİŞTİ
 
Savcı Mehmet Berk'in hazırladığı şike iddianamesinin 68 numaralı ek delil klasöründe geçen sezon oynanan Fenerbahçe – Beşiktaş maçıyla ilgili çarpıcı detaylar ortaya çıktı. Eski TFF Başkanı Mahmut Özgener'in MHK Başkanı Oğuz Sarvan ve Ufuk Özerten arasında konuşmalar polis dinlemesine takıldı. Kayıtlara göre Fenerbahçe'nin 4-2 kazandığı maça Cüneyt Çakır'ın atanması için sarı-lacivertliler tarafından Özgener'e baskı yapıldığı ileri sürüldü. Sarvan'ın derbiye Bülent Yıldırım'ı atamayı düşündüğü ancak Özgener'in bunu engellediği kayıtlarda yer aldı.
 
İLETİŞİM TESPİT TUTANAKLARI
 
06.02 2011 günü saat 10.06'da Mahmut ÖZGENER'in Oğuz SARVAN'ı aradığı;
Mahmut'un "Kuddisiyi de beğenmemişler Kuddisi ne yaptı anasını satayım,…, Bunların bağırmasının ana sebebi o Fener iyi gitmeseydi bunlar bu kadar yapmazdı şimdi ben bunlara cevap vereceğim ağırda olacak cevap yani" dediği görüşmenin devamında Mahmut'un "Beşiktaş Fener maçı var öbür hafta oraya ne atacan sen" dediği Oğuz'un "ONLARA CÜNEYT İ VERECEĞİ.. NE YAPACAĞI…" dediği, Mahmut'un "Ha doğru söylüyon" dediği tespit edilmiştir.
 
*15.02.2011 günü saat 14.22'de Mahmut ÖZGENER'i Mehmet Ufuk Özerten'un aradığı;
 
Mehmet'in "He Oğuzlan görüştüm de,…, Şeye he Bülent,… Derbiye" dediği Mahmut'un "Abi Cüneyt dedi bana manyak mı bu ya,… Banan geçen hafta Cüneyt dedi abi VERSİN CÜNEYT'İ KİMSENİN GIKI ÇIKMAZ niye Bülent abi" dediği tespit edilmiştir.
 
Mehmet'in "MUTABIKIZ" dediği, Mahmut'un "Tamam abi doğrusu o abi süper bir" dediği Mehmet'in "İşte yüzde elli elliydik falan dedi" dediği Mahmut'un "Tamam yardımcılara da dikkat etsin" dediği tespit edilmiştir.
 
İşte Ali Kıratlı ile Ümit Karan'ın konuşmaları;
 
Ali Kıratlı: Vay imparator ne yapıyorsun?
Ümit Karan: Ne yapayım Ali abi en ne yapıyorsun?
A.K: Eve gidecem ne var ne yok?
Ü.K: İyiyiz kamptayız.
A.K: İyi bende sabah gelecem
Ü.K He tamam
A.K: Zafer hocayla geleceğiz sabah çıkacağız bir araba
Ü.K He
A:K Öyle geleceğiz işte seyredeceğiz akşam bakalım
Ü.K İyi hadi
A.K Yaramazlık yok demi
Ü.K Yok yok
A.K Yeneriz inşallak
Ü.K He
A.K Yeneriz işte bomba gibiyiz
Ü.K İnşallah ya
A.K İnşallah kardeşim benim başarılar
Ü.K Gün içinde gelin maça he
A.K Sağlamsınız demi
Ü.K He
A.K Sakat makat değilsin
Ü.K Yok yok bir şey yok
A.K İyi kardeşim başarılar diliyorum
Ü.K Tamam abim
A.K Yarın konuşuruz.
 
ALİ KIRATLI VE YUSUF TURANLI'NIN KONUŞMA KAYDI
 
06.03.2011 günü oynanan Bursaspor- Büyükşehir Belediye Spor maçı öncesi konuşma:
Yusuf Turanlı: Rahat izle maçı
 
18:04
Y.T: adamım İskender'i gördün mü girdi hemen golünü attırdı
Ali Kıratlı: İskender değil İbo iyi topçu BİRDE SAAT SÖZ VERDİK S... S...(sinkaflı) ALICAZ
Y.T: başka yolu yok bilmem artık
A.K: alıcaz canım söz
Y.T: öbürü bir tepsi baklava ile bitiyor
 
A.K: O ÇOCUĞU Bİ SAAT ALALIM İÇİMDEN GELDİ
 
18:49
Y.T: ibo (ibrahim AKIN) beni aradı benim iş ne oldu dedi bende tamam aldıracağım dedim
A.K: çarşamba hallederiz önemli olan bur da öküzü büyüğü ahırda unutmayalım
19:43
Y.T: benim adam nasıl oynuyor ama maçın yıldızı o
A.K: kırmızı kart gördü şimdi
Y.T: onu diyorum işte
 
"SAAT YARIMDA 60 BİN TL VERECEĞİM"
 
02.03.2011 tarihinde İlhan Yüksel EKŞİOĞLU ile Ali KIRATLI'nın konuşmaları:
 
İ.E: şeyle konuştun mu bu BELEDİYEDEKİ
A.K: konuştum benim çocuklarla konuştum tabi vardı ya o gün senin yanından arıyordum hep onları
İ.E: ZEKİ, METİN vardu
A.K: aynen aynen bizimde bir kardeşimiz orada onunlada konuştum birebir bizden
İ.E: beşiktaş maçlarına giden mi he bizim tamam
A.K: hatta gideceğim bile bir tanesine hangisine gideceğimi bilmiyorum ikiside denk geliyor birini tercih edeceğim hangisine dersen ona gideceğim
Bahse konu olan şahısların İstanbul büyükşehir belediyesporda oynayan Zeki Korkmaz ve Metin DEPE olabileceği; bu görüşmelerin İstanbul Büyükşehir Belediyespor ve Bursaspor kulüpleri arasında oynanan maç ile ilgili olabileceği, Bursasporun puan kaybetmesinin Fenerbahçe spor külübünün lehine olduğu değerlendirilmiştir.
03.03.2011
İ.E: saat yarım gibi Halil'i ara sana 60 bin TL verecek akşam görüşürüz.
07.03.2011 tarihinde Ali KIRATLI ve Halil isimli şahsın konuşmaları:
A.K: ilhan beyle görüştüm
Halil: saat yarımda 60 bin TL vereceğim
A.K: tamam ben almaya yarımda gelirim
 
BÜLENT UYGUN: "KİM OLDUĞUMU BİLMİYORLAR!"
 
10.01.2011 tarihinde Bülent UYGUN ile Coşkun isimli şahsın konuşmaları:
 
Coşkun: seni diğer numaralarından aradım ulaşamadım sana önemli bişey söylemem gerekiyordu telefonla söylemek istemedim, şu senin hak mahrumiyeti aldığın olay varya onu ben ilk sefer duydum senide arayıp söyleyecektim
 
B.U: benimde haberim yoktu 5 ay önce araba alırken farkettim şirkette ortak görünüyorsun dediler, ben zaten o arkadaşla 10 senedir görüşmüyorduk bizi piyasada g.. oğlanı durumuna düşürdüler
Coşkun: seni bilen biliyor
 
B.U: ONLARIN DERDİ O DEĞİL, BEN HAKAN ŞÜKÜRÜ FEDERASYON BAŞKANLIĞI İÇİN ZAMANINDA BEYEFENDİYE SÖYLEDİM, BİZ HAKANI FEDERASYON BAŞKANLIĞINA HAZIRLIYORUZ. BUNLARDA BUNU DUYDULAR BENDE ANKARADA BİR İKİ ÖNEMLİ GÖRÜŞMELER YAPMIŞTIM, O ARADA BUCADANDA AYRILDIM BUNU FIRSAT BİLDİLER CART DİYE GEÇİRDİLER AMA LİSANSI İPTAL EDİCEKLERDİ G...(sinkaflı) YEMEDİ, G... GÜVENEN İPTAL ETSİN DEDİM, HADİ İPTAL EDİN GÖREYİM BİR DAHA PAPERMOONDA YEMEK YİYEBİLİYORMUSUNUZ DEDİM, BENDE TEKNİK DİREKTÖRLÜĞÜ BIRAKIRIM ONDAN SONRA BAKARIM DEDİM BİR B... YAPAMADILAR 8 MAÇ CEZA VERDİLER, ben belgeleri sundum imzaların hepsi sahte, sonra ben kendi aramızda ayrıldığımıza dair akit yapmışım çünkü o geçerli, orda savcı varmış Bülente ceza veremeyiz demiş, orda dört tane Mahmut'un adamı var Adnan denilen y... o... çocuğu 4 e 3 ceza onaylamış Mahmut ÖZGENER de menejerlik yapıyor aslında Sezer il Zafer YELEN'i Bucaspora Trabzondan istedi bu senede Beşiktaştan Tabata,Fink ve Holoskoyu istedi, o zamanda o da menejerlik yapıyor, DAHA DUR BAKALIM ONLAR BENİM KİM OLDUĞUMUN DAHA FARKINDA DEĞİL
 
"HA BİZİM TEŞKİLAT ÖNCEKİ... TAMAM"
 
BÜLENT UYGUN: Vay imparator ne yapıyon be ya
HALİL ÜNAL: ... hak eden kazansın diyo
B.U: He ya, imparator ne yapıyorsun
H.Ü: İyiyim hocaların kralı sen ne yapıyorsun
B.U: Demet AKALIN geliyormuş verecekmiş sana
H.Ü: Kim
B.U: Demet AKALIN
H.Ü: Demet AKALIN ı ne yapayım kardeş çingene çok çirkin... hiç olmaz o hiç uğraşma
B.U: (gülüyor)
H.Ü: ... tamam mı
B.U: Eyvallah
H.Ü: Bugün geliyorum sana birazdan
B.U: Geliyor musun
H.Ü: Geliyorum abi
B.U: Şu seni Zeki abi arıyormuş Zeki MAZLUM
H.Ü: Kim o ya
B.U: Konya, şey sen tanıyorsun aslında Trabzon'dan sonra
H.Ü: Haa bizim teşkilat önceki tamam tamam
B.U: Evet evet o
H.Ü: Bana mesaj da atmış... ben çıkartamadım onun için... tamam mı hocam
B.U: O o sen bi ara onu gelmiş de
H.Ü: Evet ararım o bizim adamımız ya tamam
 
AZİZ YILDIRIM VE TAMER YELKOVAN'IN KONUŞMA KAYDI
 
YELKOVAN: "EMANET GELDİ PRİMLERİ DAĞITIYORUM BAŞKANIM"
 
TAMER YELKOVAN: Efendim
AZİZ YILDIRIM: Günaydın sabahın hayırlı olsun
T.Y: Günaydın başkanım
A.Z: Nasılsın..
T.Y: İyiyim ne olsun
A.Y: Şimdi indim havalanına... Telefon
T.Y: He daha yeni mi geldiniz?
A.Y: He daha yeni geldim şimdi geldim havaalanına indim şimdi
gidiyorum eve
T.Y: He eve gidiyorsunuz.
A.Y: He he gideyim biraz uyuyaım öğlen kalkıp çıkayım
T.Y: Tabi tabi dinlenin bari ya
A.Y: Sen ne yaptın ne yapıyorsun.
T.Y: Ben ne yaptım halletim başkanımı işte dün
A.Y: He
T.Y: Bir ay sorun bir yaşadık oydu buydu yok federasyondan yazıydı ee
federasyonda bir yazı verirken
A.Y: He
T.Y: Bizim bu yıl içinde aldığımız 12 milyon aldık yani 12 milyona
karşı bir para
A.Y: He he he
T.Y: Ee onu da temlik gibi göstermiş FiFA diyor ki sizin temliğiniz
var ya kardeşim dedim o bu yıl alacağımız zaten garanti para onu
tahakkuk etmemiştir ondan dolayı diyorum.
A.Y: He
T.Y: O zaman diyor federasyondan yazı ver öyle böyle derken para saat
4 buçukta hesaba düştü ancak
A.Y: Neyse iyi iyi düştü ya boşver (gülerek)
T.Y: Hallettik (gülüyor)
A.Y: Salla salla...
T.Y: Şeyden aradılar Ankara'dan aradılar başkanım.
A.Y: Heh
T.Y: Öbür tarafta içinde 5'i veriyorlar aramışlar
A.Y: İyi beni beni aramışlar telefon..
T.Y: Heh aramışlar mı
A.Y: He 5 trilyon mu veriyorlar
T.Y: Evet 5 trilyonu vereceklermiş
A.Y: He he gördün mü
T.Y: S.. abi aramış Yunus AKYÜZ
A.Y: He
T.Y: Valla iyi süper yani
A.Y: He
T.Y: Süper diyorum
A.Y: He beni çok ararsınız alo ha
T.Y: He ben hiç aramam çünkü sizle beraber yokum ben de (gülerek)
A.Y: yok kaçmak yok öyle kaçmak yok tamam mı
T.Y: Vallahi kaçarım
A.Y: Yok kaçmak yok.
T.Y: Bu bu bu şimdi... Şeyde Kanuni Sultan Süleyman'dan sonra
Abdülmecit çekilmez yani
A.Y: Yok yok he
T.Y: (gülüyor)
A.Y: Ya... Parayı alıyoruz yani heh zorla alıyoruz
T.Y: Vallahi ya
A.Y: Ama adamlar diyorlar ki diyorlar ki ya o adam alıyor kendisi...
Topluyor ediyor buraya harcar oraya harcar diyor
T.Y: Oraya harcıyor tabi
A.Y: Alıp başka bir şeye yemez diyor heh
T.Y: Evet evet yani bir kuruşuna bile har.. Üstüne bile koyuyor yani.
A.Y: Heh adam diyor nereye... Yapmaz bir şey diyor
T.Y: Evet
A.Y: Diyor vermek lazım diyor
T.Y: İyi de başkanım 5 alıyorsunuz da 15 harcıyorsunuz yani
A.Y: Evet
T.Y: Cebinizden de harcadığını görüyorlar yani onlar da
A.Y: Tabi evet ne var ne yok başka
T.Y: İyi işte ben öbür emanetleri getittirdim dünden
A.Y: Tamam işte işte hallet yani tamam
T.Y: Primleri dağıttırıyorum çocuklara.
A.Y: Tamam işte hallet
T.Y: Futbolcuların... Sabahleyin paralarını geçiriyorum hesaplarına
A.Y: Tamam onlar da biliyor...
T.Y: Ben Hasan'a da bildiriyorum. Ben Hasan'a da bildiyorum o şekil.
A.Y: Tamam Hasan'a da bildir tamam.
T.Y: Evet
A.Y: O şekilde bir...
T.Y: Evet
A.Y: ... gitsin bakalım ikinci... yuya Allah kerim
T.Y: Evet evet
A.Y: Değil mi
T.Y: Evet
A.Y: Sen bir de öğleden sonra ben gelince Tamer hangi maçlar ne prim
verdik onları bir çıkaralım da
T.Y: Tamam
A.Y: Bu İstanbul Büyükşehir maçını çünkü... Buca zor maç deği şey
değil onu artık onlarda biraz düşüm yapalım tamam mı
T.Y: Anladım
A.Y: ... düşürelim Karabük'te yüksek veririz tamam mı... Düşürelim
tamam mı
T.Y: ... 300.. yaparız o zaman...
A.Y: He tabi tabi tamam
T.Y: Tamam
A.Y: Ona göre...
T.Y: Bugün saat 11'de şey var Nihat ÖZBAĞ gelecek bütün Onur monur
herkes gelecek Serkan abi falan bütün inşaatçılar da gelecek burada
toplantı olacak 11'de
A.Y: Tamam bir de şey o zaman Topuk Yaylası için de buradan bir şey
ödeyebiliyorsak ödeyelim yani tamam mı
T.Y: He evet şimdi işte olmazsa 1 trilyon falan kaydırabiliriz
A.Y: He biraz... He kaydır biraz tamam mı?
T.Y: Evet tamam başkan..
A.Y: Biraz kaydır öde yani o... sıfırla orada... kalmasın iş yani
tamam mı
T.Y: He tabi tabi tabi yani öyle ufak tefek zaten hallediyoruz da
şimdi mesele ayna ayna diyor işte şu kadar odaya ayna bilmem 30
milyar tutuyor bu kadar odaya yok havluluk 30 milyar tabi onlar da
öyle tutuyor.. ekstra
A.Y: Ya onları yani yapacağız başka çaresi yok onları ya
T.Y: Yapacağız çek vereceğiz onlara da
A.Y: Onları ya, ver çeki o haftaya geliyor ondan sonraki hafta
ödeyelim
T.Y: Evet
A.Y: Tamam tamam
T.Y: Tamam başkanım
A.Y: Oldu
T.Y: Oldu hoşgeldiniz
A.Y: Haydi ben şimdi eve gidiyorum
T.Y: Haydi
A.Y: Daha yeni şeydeyim daha, he nerede Hürriyet Gazetesi'ni biraz
geçtim
T.Y: Merter'de falan
A.Y: He he yol kalabalık Merter değil ya daha şey havaalanının
oradayım
T.Y: He havaalanının oradasınız
A.Y: Evet... yavaş yavaş...
T.Y: Oldu başkanım
A.Y: Tamam
T.Y: Tamam
A.Y: Öğlene kadar uyuyayım öğleden sonra... hallet tamam
T.Y: Uyuyun uyuyun tamam hallediyorum ben başkanım merak etmeyin
A.Y: O basketçileri de hallet voleybolcuları da
T.Y: Tamam
A.Y: Tamam hepsini et o zaman tamam
T.Y: Heh tamam başkanım tamam
A.Y: Bir de oradan alacağımızı isteyelim yalnız tamam mı
T.Y: Evet en..
A.Y: Ne kadar varsa
T.Y: 8 bin dolar kaldı şimdi basketçiler de maaşlarını sormuşlar
A.Y: He
T.Y: Ben de bugün onu isteyecektim zaten yani şey yapın diyecektim.
A.Y: Bu Ülker in
T.Y: Evet
A.Y: Ülker tamam da şeyden
T.Y: Kimden
A.Y: Bir de şey Abdullah KİĞILI
T.Y: He Abdullah KİĞILI evet
A.Y: Onu çıkar ne kadarsa onu da isteyelim tamam mı
T.Y: İşte 50 bu ayla 100 oldu şimdi bugün itibariyle 100 milyon oldu
A.Y: İyi tamam neyse 100 veya haftaya ayın önümüzdeki ayda kaçsa hepsini birden isteyelim versin tamam
T.Y: Tamam başkanım
 
"İKİ TANE GERİZEKALI KORKTU"
 
H.Ç: Şu şeyden haberin var mı abi
M.Ş: Neyden
H.Ç: Menajerlik sınavından
M.Ş: Var tabi, işte Türkiye'yi böyle rezil ederler 2 TANE GERİ ZEKALI G...NDEN KORKUP OLGUNLARA BÖYLE VERİYORLAR BÖYLE ŞEYLERİ
H.Ç: ...
M.Ş: CEVAP ANAHTARLARINI böyle rezil olurlar işte
H.Ç: Ama sen nasıl yaptıklarını biliyor musun? bi Hürriyeti okusana bugün abi
M.Ş: Hürriyeti mi? nasıl yapmışlar
H.Ç: Hürriyet gazetesini, ya böyle bomba yok şimdi 15 soruyu FİFA gönderiyor abi
M.Ş: Evet
H.Ç: 5 soruyu da Türkiye federasyonu yapıyor
M.Ş: Evet
H.Ç: Futbol federasyonu, bunlar 15 soruya ulaşmışlar, 15 soruya, ama çözdürdükleri adam yani sınavdan önce salak herif 3 tanesini yanlış çözmüş dolayısıyla hepsi
M.Ş: Herkeste aynı cevabı verince patlamış mı? iş
H.Ç: Onu yok yok şöyle bomba şöyle hepsi 12 tane doğru yapıyor 3 tane yanlış ama salaklar hepsi doğru zannediyorlar artı 5 soru var ya federasyonun verdiği 5 soru
M.Ş: Hı
H.Ç: Ordan da doğru yapanlar en az 2 tane yapanlar geçmiş sınavu ama hiç yapamayanlar af edersin sap gibi kalmış o yapamayanlarda dilekçe vermişler federasyona abi
M.Ş: Niye geç...
H.Ç: Böyle böyle...
M.Ş: Geçmemiz lazım diye
H.Ç: Evet işte sınavda hata var falan diye (Gülüyor) öyle olunca
M.Ş: ... Türkiye'yi rezil eder... verirler
H.Ç: Dilekçeler de aynı hepsi aynı dilekçeler

(EMK)
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
      Çok Okunanlar
        Sansürsüz Haber, Akis Medya kuruluşudur
        Copyright © 2011 http://www.sansursuzhaber.com/
        E-Posta: info@sansursuzhaber.com