Mehmet Barlas'ın Paralarını Kim Lüpletti?..

Mehmet Barlas'ın Paralarını Kim Lüpletti?..
Vatan yazarı Mustafa Mutlu, 7-8 yıldır TRT'ye program yapmadığı halde Arınç'ın açıkladığı listede yeralan Mehmet Barlas'ın parasını bunca yıldır kimlerin lüplettiğini merak ediyor...

Sabah yazarı Mehmet Barlas dün TRT'ye çok ağır bir ithamda bulundu. Dedi ki:

“CHP'li Kemal Anadol TRT'de program yapan gazetecilerin ve akademisyenlerin aldıkları ücretleri soru önergesine konu etmiş. Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç da, TRT'den aldığı bilgiye dayanarak ücret rakamlarını açıklamış. Bu listede benim de adım var ve ben son 7-8 yıldır TRT'de hiç program yapmadım. TRT muhasebesi neden hâlâ beni program yapımcısı gibi görüyor acaba? Ya bir kasıt ya da TRT muhasebesinde bir takılmışlık var. Belki de biri benim adıma TRT'den para alıyor.”

***

Arınç'ın açıkladığı listeye göre Mehmet Barlas, yıllar önce biten “Sinerji” isimli programı yaptığı için TRT'den haftada 1.300 lira alıyormuş gibi görünüyor...

Yani ayda 5 bin 200, yılda (sekiz ay üzerinden) 40 bin, sekiz yılda en az 300 bin lira...

İyi de Barlas, “Ben almadım” dediğine göre, bu parayı bunca yıldır kim ya da kimler alıp
lüpletti?

Ve acaba daha kaç kişi; TRT'den beş kuruş para almadığı halde, “programcı” ya da “danışman” adı altında, para alıyormuş gibi gösterildi... Acaba bu inanılmaz “program”ın (!) TRT'ye, dolayısıyla kamuya maliyeti ne?

***
Arınç'ın açıkladığı liste ve Barlas'ın dünkü yazısı; TRT'deki bataklığın boyutunu göstermeye yetiyor...
Elbette; görmek isteyene!

Mustafa Mutlu/Vatan

Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Çok Okunanlar
    Sansürsüz Haber, Akis Medya kuruluşudur
    Copyright © 2011 http://www.sansursuzhaber.com/
    E-Posta: info@sansursuzhaber.com