Pulitzer'li Gazetecinin İntihal Skandalı

Pulitzer'li Gazetecinin İntihal Skandalı
The Washington Post, Pulitzer ödüllü gazeteci Sari Horwitz'in iki haberinin yerel bir gazeteden 'intihal' olduğunu itiraf ederek özür diledi.

The Washington Post, intihal skandalı için okuyucularından özür diledi.

The Washington Post, Çarşamba günü yaptığı bir açıklama ile yayınlanan 2 haberinin başka bir gazeteden "intihal" olduğunu itiraf etti ve özür diledi.

Mediacat'in haberine göre, gazetenin "Editörün Notu" bölümünde yayınlanan açıklamada, Arizona Tuscon'da gerçekleşen ve Kongre Üyesi Gabrielle Giffords'ın yaralanmasına neden olan olayla ilgili iki haberin "intihal" olduğu söylendi.

Pek çok kez Pulitzer Ödülü kazanmış olan muhabir Sari Horwitz'in, haberlerini hazırlarken önemli içerikleri yerel gazete Arizona Republic'den aldığı ve gazeteye hiçbir atıfta bulunmadığı belirtildi.

Post'ta 4 Mart günü basılan bir haberde yer alan iki paragrafın doğrudan Arizona Republic'ten alındığı ifade edildi. 10 Mart'ta basılan başka bir haberin de yine 10 paragrafının Arizona Republic'ten intihal olduğu bildirildi.

Gazete Pulitzer ödüllü Sari Horwitz'in adını açıkça söylemese de iki haberin de altında onun imzası bulunuyor.

Yahoo News'e göre, Arizona Republic'in editörü Washington Post ile iletişime geçti ve böylelikle skandal ortaya çıktı. Horwitz'in ceza olarak 3 ay boyunca gazeteyle olan ilişkisinin dondurulduğu açıklandı.

Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
      Çok Okunanlar
        Sansürsüz Haber, Akis Medya kuruluşudur
        Copyright © 2011 http://www.sansursuzhaber.com/
        E-Posta: info@sansursuzhaber.com