RTÜK Koç'tan yana karar verdi

RTÜK Koç'tan yana karar verdi
Gezi Parkı direnişi sırasında 'Migros direnişçilere kumanya dağıttı' haberleri nedeniyle Rahmi Koç tarafından RTÜK'e şikayet edilen iki kanala ceza geldi...
Hürriyet'in haberine göre; Koç Holding Onursal Başkanı Rahmi Koç, avukatı aracılığı ile RTÜK'e şikâyet dilekçesi göndererek, 'Gezi Parkı' gösterileri sırasında bazı televizyon kanallarının şahsına yönelik, "Migros, olaylar sırasında kumanya dağıttı. Rahmi Koç'un bile gözetim altına alınacağı söyleniyor. Siviller herkesi yakacak kadar ahlaksız" denilerek hakaret edildiğini belirtti.
 
Koç, bu yayınları yapan kanallara ceza verilmesini istedi. Üst Kurul, dilekçeyi dikkate alarak Kanal T ve Kanal A'ya ceza verdi. Hazırlanan uzman raporunda, bu konuşmaların hakaret içermediğine karar verilerek ceza verilmemesi önerildi. Ancak, konuya görüşen Üst Kurul ise Kanal T ve Kanal A için uyarı cezasına hükmetti. Koç Grubu sözkonusu televizyon programlarında adı geçen Migros'u 2008 yılında İngiliz Moonlight şirketine satmıştı.

(DSE)
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Çok Okunanlar
    Sansürsüz Haber, Akis Medya kuruluşudur
    Copyright © 2011 http://www.sansursuzhaber.com/
    E-Posta: info@sansursuzhaber.com