TMSF:

TMSF:
"Show Tv, Akşam ve SkyTürk 360 isimli medya organlarının satışı grup tarafından yapılmıştır. Kurumumuz bu satışa sadece muvafakat etmiştir"

İSTANBUL (AA) - Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu (TMSF), "Show Tv, Akşam ve SkyTürk 360 isimli medya organlarının satışı grup tarafından yapılmıştır. Kurumumuz bu satışa sadece muvafakat etmiştir" açıklaması yaptı.

TMSF açıklamasında, ulusal bir gazetede yer alan, Show Tv, SkyTurk 360 ve Akşam Gazetesi'nin satışıyla ilgili "yalan ve yanlış" haberlerle ilgili defalarca açıklama yapıldığı anımsatılarak, tekzip kararı alınmasına ve şikayet üzerine Basın Konseyi'nin söz konusu gazetecinin savunmasını istediği ancak yayınların devam ettiği belirtildi.

Açıklamada, Show Tv, Akşam ve SkyTürk 360'ın satışının ihalesiz ve siyasi baskılarla satıldığı iddialarının yer verildiği haberlerle ilgili TMSF'nin, kamuoyunu bilgilendirmek adına satış süreci hakkında defalarca açıklama yaptığı ve bu açıklamaların tüm yazılı ve internet medyasında yer aldığı hatırlatılarak, "Gerek bu açıklamalarda gerekse Çukurova Grubunun 17 Eylül 2013 yaptığı açıklamada açıkça belirtilmiştir ki Show Tv, Akşam ve SkyTürk 360' isimli medya organlarının satışı grup tarafından yapılmıştır. Kurumumuz bu satışa sadece muvafakat etmiştir. Satış süreciyle ilgili hiçbir teknik ve hukuksal sorun söz konusu değildir" denildi.

Açıklamada şunlar kaydedildi:

"Alıcı ve satıcı arasında hiçbir hukuki belirsizlik ve tereddüt olmamasına rağmen, kamu alacağının tahsilini engellemeye ve kurumumuz hakkında yanlış bir algı oluşturmaya yönelik, yalan ve çarpıtma haberlere devam edilmektedir. Gazetenin bu haberleri doğruları yansıtmadığı gibi, belli bir amaca yönelik mesnetsiz ve kasıtlı olarak yazılmış yalan haberlerdir. Bu tür yalan ve yanlış haberlerle adı geçen gazetenin amme alacaklarının tahsili noktasında kurumumuzun yapmış olduğu çabayı baltalamaya çalışarak, bir kısım batık bankacıların menfaatlerini koruma çabası içinde olduğunu kamuoyunun dikkatine sunmak istiyoruz.

Kurumumuz, her türlü bilgiyi, açık ve şeffaf biçimde ortaya koymasına rağmen ısrarla çarpıtma, yalan ve kasıtlı haber yapan bu gazete ve yazarı hakkında yasal haklarımızı kullanmaya devam edeceğiz. Gazete ve yazarı hakkında mesleki etik ilkeleriyle bağdaşmayan bu haberlerinden dolayı Türkiye Gazeteciler Cemiyeti'ne, Medya Etik Konseyi'ne ve Basın İlan Kurumu'na gerekli şikayet yapılmış, Bu Medya Sivil Toplum Örgütlerinin de gerekli uyarı ve yaptırımlarını devreye koyacaklarını ümit ediyoruz."

Kaynak: Haber Kaynağı
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Mersin İdmanyurdulu futbolcuların idmana çıkmaması23 Şubat 2015 Pazartesi 15:28
  • Brezilyada taraftarlara gözaltı23 Şubat 2015 Pazartesi 15:28
  • 12 bin yıl öncesinin taş işçiliğini öğreniyorlar23 Şubat 2015 Pazartesi 15:28
  • Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü Kalın: (1)23 Şubat 2015 Pazartesi 15:23
  • Çavuşoğlunun telefon diplomasisi sürüyor23 Şubat 2015 Pazartesi 15:18
  • Ukraynadaki gelişmeler23 Şubat 2015 Pazartesi 15:18
  • Karşıyakada Yusuf Şimşek görevinden istifa etti23 Şubat 2015 Pazartesi 15:13
  • Meteorolojiden çok kuvvetli yağış ve denizlerde fırtına uyarısı23 Şubat 2015 Pazartesi 15:03
  • Fabrika işçilerinden eylem23 Şubat 2015 Pazartesi 15:03
  • Sinopta MERS virüsü şüphesi23 Şubat 2015 Pazartesi 14:58
  • Çok Okunanlar
      Sansürsüz Haber, Akis Medya kuruluşudur
      Copyright © 2011 http://www.sansursuzhaber.com/
      E-Posta: info@sansursuzhaber.com