TRT Belaltından Vurdu!

TRT Belaltından Vurdu!
Hüriyet Yazarı Tufan Türenç'in 'TRT de yandaş medyaya katıldı' başlıklı bugünkü yazısına TRT Genel Müdürlüğü imzalı bir açıklama geldi..

Kamuoyu Duyurusu olarak ifade edilen açıklamada kullanılan üslup ve hakarete varan ifadeler ise TRT tarihindeki ilkler arasına girdi.

Açıklamada; 'TRT Kervanı İlerler, Tufan Türenç yazar' şeklindeki ifadelerin yanısıra 'Tufan Türenç'in eşini hangi kurumlara kimlerin refere ettiğini herkes biliyor' gibi dedikoduya varan cümleler dikkat çekti.
14:06 | 25 Ekim 2010

İŞTE TRT'NİN ÜSLUBU ŞAŞKINLIK YARATAN AÇIKLAMASI

"Hürriyet Gazetesi’nde 25.10.2010 tarihli Tufan Türenç imzalı “TRT’de ‘yandaş medya’ya katıldı” başlıklı haberin yalan ve iftiralarla ispatlamak için aşağıdaki kamuoyu açıklaması yapılmıştır.

TUFAN TÜRENÇ, BU SORULARA YANIT VEREMEZSE KENDİSİNİ KAMUOYU ÖNÜNDE “GÜVENİLMEZ, YALAN YAZAN” BİRİ İLAN EDİYORUZ

Tufan Türenç yazısının yalan, iftira olmadığını kendisinin de güvenilir bir yazar olduğunu iddia ediyorsa önce şunlara cevap vermelidir:

TRT GELİR FAZLASINI NASIL BAŞARDI?

1-TRT bütçesi hakkında yazdıkları yanlıştır. TRT’nin bütçesini yazarken “NASIL OLUYORDA TRT YÖNETİMİ 5 KANALDAN 13 KANALA ÇIKIP AYNI BÜTÇE İÇERİSİNDE PARA ARTTIRMAYA BAŞARIYOR? SORUSUNU CEVAPLAMALIDIR. MALUM, DAHA BİR KAÇ YIL ÖNCE TRT, ÇALIŞANLARININ MAAŞLARINI ÖDEYEMİYORDU. BUGÜNSE 9 YENİ TELEVİZYON 5 YENİ RADYO 3 DERGİ KURMASINA RAĞMEN GELİR FAZLASI VERİYOR! TRT’NİN VERDİĞİ ÜCRETLERİ, BİZZAT KENDİ ARKAŞLARINA SORSUN!

2-Tufan Türenç iktidara yakın kişilerin TRT’de program yaptığını iddia ediyor. İsim isim bu kişileri açıklamak zorunda. TRT yönetimi olarak 13 TRT kanalında kimlerin hangi ücretle program yaptığını herkese açıklayabiliriz. Kimler iktidara yakın? Tufan Türençle aynı gurupta çalışanlar mı? TRT’de Tufan Türenç ile aynı grupta çalışıp program yapan onlarca profesyonel gazeteci var. Tufan Türenç, yandaş arıyorsa yakın arkadaşlarıyla tanışsın ve TRT’nin kaç lira ücret ödediğini bizzat onlara sorsun. Böylece iftiralarıyla, okuyucusunu yanılmaz!

TRT’DE İBRAHİM ŞAHİN’İN TEK BİR AKRABASI ÇALIŞMIYOR

3-TRT Genel Müdürü Sn. İbrahim Şahin’in tek bir akrabası TRT’de çalışmamaktadır! Eğer bunun aksini iddia eden biri varsa (Tufan Türenç dahil) hemen iddiasını ispatlasın. Düzmece isimlerle; hemşehrilik bağlantılarıyla “akraba yalanını” atanlar bunu ispatlamak zorundadır. 8 bin TRT çalışanı içinde tek bir İbrahim Şahin akrabası yoktur.

Ancak; kendi eşini hangi kurumlara hangi partilere kimin refere ettiğini kamuoyu çok iyi biliyor.

BİLMEZ, BİLMEDİĞİNİ DE BİLMEZ, YANDAŞ BASIN KİM?

4-Tufan Türenç, “yandaş basın” diye tabir ettiği bir takım basın kuruluşlarından TRT’ye eleman alınarak kadrolaşma yapıldığını iddia ediyor.

“BİLMEZ, BİLMEDİĞİNİ DE BİLMEZ!” Tufan Türenç’in bahsettiği 6 basın kuruluşundan alınan personel sayısı; merkez medyadan ya da “Tufan Türenç’in sevdiği medya” kuruluşlarından alınan personel sayısından çok daha azdır. 8 bin TRT personeli içinde bahsedilen 6 basın kuruluşundan alınan personel sayısı sadece 28’dir.

TRT’NİN TARAFSIZLIĞINI HERKES KABUL EDİYOR

5-TRT, 13 televizyon kanalıyla sadece yurtiçinde değil yurtdışında da Türkiye’nin gururu olmuş ve basınımızdaki tröstlere en büyük darbeyi vurmuş bir kamu kuruluşudur. TRT’nin tarafsızlığına laf atanlar önce TRT yayınlarını izleyip sonra çevresindekilere bu yayınları sormalıdırlar. İdeolojinin deli gömleğini giyip, Cumhuriyetimizin en köklü kurumlarından birini karalamak ve bilgisizce yazılar yazmak ancak Tufan Türenç’e yakışır! Yüksek Seçim Kurulu sadece TRT’yi değil; Tufan Türenç’in çok sevdiği televizyonları da içine alan birçok basın kuruluşunu uyarmıştır.

TRT’nin taraf tuttuğunu belgeleyen tek bir mahkeme kararı yoktur!

TRT KERVANI İLERLER; TUFAN TÜRENÇ YAZAR!

Güneş Balçıkla sıvanmıyor; TRT kervanı yoluna devam ediyor…. TRT açtığı 4 uluslar arası kanalla ülkemiz adına çok iyi sonuçlar almaya devam ederken; ülkemizdeki yerel kanalları da unutmadı ve 28 Ekim günü 100’ün üzerinde yerel yayın yapacağı TRT Anadolu’yu açıyor. Bu açılıştan sonra da milyonlarca öğrencimizin tutkunu olacağı TRT EĞİTİM kanalını açacağız.

Tufan Türenç’in yazdıkları doğru olsaydı acaba TRT’ye altın çağını yaşatan TRT yönetimi bu başarıları gösterebilir miydi? ÇOK DEĞİL, DAHA İKİ HAFTA ÖNCE “TRT DİNCİ KADROLAŞMA VAR” DİYEN ODATV VE HABERSEN SENDİKASI, MAHKEME KARARIYLA MAHKUM EDİLMİŞTİR.

TRT’DEKİ KADROLAŞMA İDDİALARI MAHKEME KARARIYLA YALANLANMIŞKEN; TUFAN TÜRENÇ’İN HEZEYANLARI DA HUKUK ÖNÜNDE HESAP VERECEKTİR.

TRT GENEL MÜDÜRLÜĞÜ "

Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
      Çok Okunanlar
        Sansürsüz Haber, Akis Medya kuruluşudur
        Copyright © 2011 http://www.sansursuzhaber.com/
        E-Posta: info@sansursuzhaber.com