TRT, izlenmeyen programlar için yandaşı zengin etti

TRT, izlenmeyen programlar için yandaşı zengin etti
Yaklaşık 8 bin kişinin çalıştığı TRT, AKP kurucusu Ayşe Böhürler'in sahibi olduğu şirkete programlar karşılığında 5 milyon 300 bin TL ödemiş.

Kamu kaynakları ile elektirik faturasından aldığı paylarla ayakta duran, yaklaşık 8 bin kişinin çalıştığı TRT'nin dış yapımlara adeta servet ödediği bir soru önergesine verilen yanıtla ortaya çıktı.

REYTİNGLER YERDE

Sözcü gazetesinin haberine göre, reytinglerde ilk 100'e bile girmeyen programlar içinde en dikkat çeken harcama ise TRT'nin AKP'nin kurucularından halen Merkez Karar Yönetim Kurulu Üyesi Ayşe Böhürler'in sahibi olduğu Ajans Y Medya Tanıtım Şirketi'ne yaptırılan programlar oldu.

Arınç'ın CHP İzmir Milletvekili Erdal Aksünger'in soru önergesine verdiği yanıta göre, Böhürler'in şirketinin TRT-Arapça için yaptığı "İktissadiyyat" adlı programın bir bölümü 8 bin 500 lira. 2 yıldır haftada 5 gün yayınlanan ve bugüne dek 551 bölüm çekilen program için TRT kasasından tam 4 milyon 683 bin 500 lira aktarılmış.

4 YILDA İHYA OLDU

Böhürler'in şirketi Ajans Y Medya'nın internet sayfasındaki bilgilere göre şirket, TRT'ye başka programlarda yapıyor. Böhürler'e diğer programlarla birlikte 4 yılda ödenen toplam para 5 milyon 384 bin lira. (SNK)

Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Çok Okunanlar
    Sansürsüz Haber, Akis Medya kuruluşudur
    Copyright © 2011 http://www.sansursuzhaber.com/
    E-Posta: info@sansursuzhaber.com