TRT'de habercilik skandalı!

TRT'de habercilik skandalı!
Suriye'ye askeri operasyon başlatıldı diye haber geçince....

TRT'nin son dakika olarak duyurduğu Suriye'ye müdahale haberi yanlış çıktı. Kısa sürede yayılan ve Le Figaro'ya dayandırılan haberin, TRT tarafından yanlış çevirildiği anlaşıldı.

TRT'nin televizyondan altyazıyla ve 'son dakika' ibaresiyle duyurduğu bir haber kısa sürede geniş yankı uyandırdı. Habere göre, Fransa Suriye'ye yönelik bir askeri müdahaleyi başlatmıştı.

Ancak TRT'nin haberini dayandırdığı Le Figaro'da yazılanlar, böyle bir sonuca ulaşmayı imkansız kılıyordu. TRT Le Figaro'nun haberini yanlış çevirmiş ve bir habercilik skandalına daha imza atmıştı.

Le Figaro'nun haberinde ise, ABD, Ürdün ve İsrail tarafından eğitilen yaklaşık 500 kişilik Özgür Suriye Ordusu militanlarının Ağustos ortasından bu yana Şam'a yönelik bir saldırıyı başlatmış oldukları yazıyordu. TRT ise aylardır planlanan ve kamuoyunca da bilinen bu gelişmeyi, Suriye'ye yönelik bir askeri operasyonun başladığı biçiminde çevirerek, yeni bir skandalın adresi oldu.(MUE)

Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Yandaş medya açık açık hedef gösterdi14 Ocak 2015 Çarşamba 12:45
  • Havuz yazarı konferanstan kovuldu13 Ocak 2015 Salı 13:24
  • Economist: Türk medyası için zor zamanlar09 Ocak 2015 Cuma 11:04
  • “AKP basını bitirdi“09 Ocak 2015 Cuma 10:26
  • "Bu ayıp, bu kan asla temizlenemeyecek"08 Ocak 2015 Perşembe 16:50
  • Atilla Taş'tan olay yaratan 'Yüce Divan' tweeti!06 Ocak 2015 Salı 11:11
  • Hülya Avşar'dan Sözcü'ye dava!25 Aralık 2014 Perşembe 10:49
  • Milliyet'te deprem, hangi isimlerin görevine son verildi?17 Aralık 2014 Çarşamba 11:27
  • Abdülkadir Selvi'nin kafası karıştı15 Aralık 2014 Pazartesi 10:54
  • Zaman kara manşetle çıktı!15 Aralık 2014 Pazartesi 10:38
  • Çok Okunanlar
      Sansürsüz Haber, Akis Medya kuruluşudur
      Copyright © 2011 http://www.sansursuzhaber.com/
      E-Posta: info@sansursuzhaber.com