Yiğit Bulut TRT'den ne kadar para alıyor?

Yiğit Bulut TRT'den ne kadar para alıyor?
Erdoğan'ın danışmanı Yigit Bulut'un TRT'de yaptığı programdan ne kadar kazandığı ortaya çıktı.

Yiğit Bulut'un TRT'den aldığı maaşın miktarı uzun süredir tartışma konusu.
 

Sözcü'nün haberine göre; Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Danışmanı Yigit Bulut'un TRT'de yaptığı programdan aylık 10000 TL maaş aldığı ortaya çıktı.
 
CHP Antalya Milletvekili Av. Gürkut Acar, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Danışmanı Yigit Bulut'un TRT'de program yapmasını TBMM'ye taşırken, Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Yiğit Bulut'a haftada 2500 TL ödendiğini kaydetti.
 
CHP'li Acar'ın önergesini yanıtlayan Bülent Arınç, TRT'nin doğru, yansız ve yorumsuz habercilik anlayışıyla, kamuoyunu ilgilendiren konularda gerekli, yeterli ve doyurucu yayınlar yapmakla yükümlü olduğunu kaydetti. Arınç, "TRT bu görevini bu çizgi çerçevesinde layıkıyla yerine getirmeye çalışmaktadır" dedi.
 
ARINÇ MAAŞI SAVUNDU: ÇOK İZLENİYOR
 
"Derin Analiz" programının TRT'de iç yapım olarak hazırlandığını ve haftada bir yayınlandığını söyleyen Arınç, "Bu program Kurumun en çok izlenen yayınları arasında yer almaktadır. Programa Yiğit Bulut konuk olarak katılmakta, kendisine telif ücreti çerçevesinde bölüm başı 2500 TL ödemede bulunmaktadır. Anılan programın dışında Başbakanımız Sayın recep Tayyip Erdoğan'ın danışmanlarının konuk olduğu başka bir yapım bulunmamaktadır" dedi.
 
TRT BAŞBAKAN'IN TELEVİZYONU
 
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç'ın yanıtını değerlendiren Acar, "TRT tarafsızlığını tamamen yitirmiş, yurttaşların parasını AKP propagandası için çar çur etmektedir. Başbakan'ın kadrolu danışmanları bir yandan AKP'ye ve Başbakan'a övgüler düzmekte, bir yandan da bunun için para almaktadır. Bunlardan biri de Yiğit Bulut'tur. Yiğit Bulut, kısa bir süre öncesine kadar ağır eleştiriler yönelttiği AKP Hükümeti ve Başbakanı'na övgüler sıralamakta, geçmiş dönemleri kötülemektedir.
 
TRT'nin, sadece Başbakan'ı ve Hükümet'in icraatlarını övmek, Hükümet'i ve Başbakan'ı eleştirenleri kötülemekten başka bir içerik taşımayan program için kaynak harcaması ve böyle bir programı yayınlamasının, kamusal hizmeti yayıncılığı, TRT Yasası ve Anayasa'da tanımlanan 'tarafsızlık' ilkesi ile bağdaşmadığı açıktır. TRT, yurttaşın, Türkiye'nin değil Başbakan'ın televizyonu olmuştur" dedi.

(DSE)
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Fox TV’ye çirkin saldırı14 Ocak 2015 Çarşamba 12:55
  • Yandaş medya açık açık hedef gösterdi14 Ocak 2015 Çarşamba 12:45
  • Havuz yazarı konferanstan kovuldu13 Ocak 2015 Salı 13:24
  • Economist: Türk medyası için zor zamanlar09 Ocak 2015 Cuma 11:04
  • “AKP basını bitirdi“09 Ocak 2015 Cuma 10:26
  • "Bu ayıp, bu kan asla temizlenemeyecek"08 Ocak 2015 Perşembe 16:50
  • Atilla Taş'tan olay yaratan 'Yüce Divan' tweeti!06 Ocak 2015 Salı 11:11
  • Hülya Avşar'dan Sözcü'ye dava!25 Aralık 2014 Perşembe 10:49
  • Milliyet'te deprem, hangi isimlerin görevine son verildi?17 Aralık 2014 Çarşamba 11:27
  • Abdülkadir Selvi'nin kafası karıştı15 Aralık 2014 Pazartesi 10:54
  • Çok Okunanlar
      Sansürsüz Haber, Akis Medya kuruluşudur
      Copyright © 2011 http://www.sansursuzhaber.com/
      E-Posta: info@sansursuzhaber.com